Drodzy Użytkownicy, w związku z dużym zainteresowaniem i licznymi pytaniami przedłużamy nabór NAKRĘĆ SIĘ NA FILM! Dzięki modyfikacji serwisu, która usprawni proces aplikowania do naboru, na Wasze zgłoszenia czekamy do 20 lutego!

WIĘCEJ

NAKRĘĆ SIĘ NA FILM

Konkurs na audycję telewizyjną o tematyce filmowej dla TVN FABUŁA. 

Kochasz kino i chcesz o nim opowiadać w nowatorski i emocjonujący sposób? Masz pomysł na nieszablonową audycję telewizyjną zrealizowaną w studiu lub w sposób reportażowy, dokumentalny lub w innej zaproponowanej formule? Zgłoś się do nas! Na Twoje pomysły czekamy do 20 lutego 2022!

Pamiętaj, że aby się zgłosić musisz wcześniej zarejestrować się w serwisie TVN Discovery Talents. Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza, dostępnego pod przyciskiem „zgłoś się”.

Autorzy najlepszych projektów zostaną zaproszeni na pitching, podczas którego będą mogli bezpośrednio i w bardziej szczegółowy sposób zaprezentować swój projekt.

Weryfikacja zgłoszeń do pierwszego etapu nastąpi po 14 dniach od zakończenia naboru. Autorzy wybranych projektów zostaną poinformowani drogą mailową o zakwalifikowaniu do drugiego etapu. Jeśli autor przyjmie decyzję panelu dotyczącą dalszej współpracy lub sprzedaży praw do dzieła następuje podpisanie odpowiedniej umowy i projekt trafia do realizacji!

Szczegółów szukaj poniżej w sekcji Szablony i wzory dokumentów w pliku NAKRĘĆ SIĘ NA FILM - zasady naboru.

fot. naboru: Jarosław Sosiński z filmu "Czarna owca"

Co trzeba
przygotować?

Każdy projekt powinien zawierać:

  • Logline: maksymalnie 3 zdania opisujące sedno projektu
  • Opis formatu: 1-2 strony opisu audycji i i jej potencjału na dalszy rozwój
  • Informacje dotyczące formatu: ilość odcinków, długość trwania odcinka, najważniejsze/stałe elementy programu, potencjalni prowadzący, goście, propozycje lokacji, w których mógłby być realizowana audycja
  • Krótkie CV zawodowe zgłaszającego projekt

Mile widziane będą:

  • Zrealizowany fragment zapowiedzi audycji telewizyjnej, gotowy materiał audiowizualny do 250 MB
  • Moodboard audycji (referencje, do których odnosi się autor, dające lepsze wyobrażenie o koncepcji formatu)
  • Propozycje scenografii
  • Proponowany sposób realizacji
  • Wstępny orientacyjny kosztorys i harmonogram produkcyjny audycji

Pliki tekstowe dołącz do formularza zgłoszeniowego w formacie PDF, a pliki wideo - w formacie MP4.